Popis
Komu je karta hodnocení rizik: Administrativní práce určena?
Karta hodnocení rizik: Administrativní práce je určena všem zaměstnavatelům, jejichž zaměstnanci v rámci svých pracovních povinností vykonávají administrativní práce. S trochou nadsázky tak lze říci, že karta je určena všem zaměstnavatelům.
K čemu karta hodnocení rizik: Administrativní práce slouží?
Karta hodnocení rizik: Administrativní práce slouží k prokazatelnému naplnění požadavku odst. (3), § 102, zákona č. 262/2006 Sb., Zákoníku práce v účinném znění.
Zaměstnavatel je na základě tohoto ustanovení, mimo jiné, povinen soustavně vyhledávat nebezpečné činitele a procesy pracovního prostředí a pracovních podmínek, zjišťovat jejich příčiny a zdroje. Na základě tohoto zjištění vyhledávat a hodnotit rizika a přijímat opatření k jejich odstranění. A právě při plnění této povinnosti, ve vztahu k administrativním pracím, si můžete značně usnadnit práci využitím naší vzorové karty hodnocení rizik.
Co vše karta hodnocení rizik: Administrativní práce obsahuje?
Karta hodnocení rizik: Administrativní práce obsahuje:
- tabulku navrhující kategorizaci prací pro administrativní práce;
- rizika ohrožení zdraví, dle části 2, přílohy II, vyhlášky č. 79/2013 Sb., úz, důležitá pro stanovení period a obsahu pracovnělékařských prohlídek;
- periody pracovnělékařských prohlídek;
- tabulku navrhující osobní ochranné pracovní prostředky pro administrativní práce;
- tabulky uvádějící popis hodnoceného rizika a navržená opatření k předcházení rizika pro jednotlivé činnosti prováděné v rámci administrativních prací;
- záznam o autorizaci karty hodnocení rizik;
- záznam o seznámení zaměstnanců s kartou hodnocení rizik.
Proč využít naši kartu hodnocení rizik: Administrativní práce?
Nezapomeňte, že hodnocení rizik a návrh opatření patří mezi náročné, ale zásadní povinnosti každého zaměstnavatele.
Naše karta hodnocení rizik: Administrativní práce je profesionálně připraveným dokumentem. Těží z toho, že většina administrativních prací je vykonávána za velmi podobných, ne-li stejných podmínek. I rizika jsou tak velmi podobná. Díky kartě tak můžete mít odborně provedené vyhodnocení rizik administrativních prací. A pokud některá rizika přebývají nebo naopak chybí, nebude pro Vás problém je do karty doplnit nebo je z karty smazat.
Karta navíc obsahuje i závěrečnou tabulku, která slouží k prokazatelnému seznámení zaměstnanců s jejím obsahem a tedy i riziky a přijatými opatřeními. Nemusíte tedy dále pátrat po další dokumentaci, nutné k provedení školení. Vše zvládnete jednoduše, efektivně, díky kartě.
Díky kartě navíc získáte i přehled o kategorii práce a požadavcích na pracovnělékařské prohlídky.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.