Karta hodnocení rizik: Úklidové práce

499.00  s DPH / 412.40  bez DPH

Usnadněte si práci při plnění základního, avšak náročného a velmi důležitého úkolů bezpečnosti práce – hodnocení rizik. Získejte profesionální vyhodnocení rizik a návrh opatření pro úklidové práce a k tomu bonusy v podobě návrhu kategorizace prací, rizik ohrožení zdraví, period lékařských prohlídek a návrhu osobních ochranných pracovních prostředků.

Naše karta hodnocení rizik: Úklidové práce Vám ulehčí cestu při plnění zákonného požadavku.

 

Popis

Komu je karta hodnocení rizik: Úklidové práce určena?

Karta hodnocení rizik: Úklidové práce je určena všem zaměstnavatelům, jejichž zaměstnanci v rámci svých pracovních povinností vykonávají standardní úklidové práce (úklidoví pracovníci). S trochou nadsázky tak lze říci, že karta je určena všem zaměstnavatelům.

 

K čemu karta hodnocení rizik: Úklidové práce slouží?

Karta hodnocení rizik: Úklidové práce slouží k prokazatelnému naplnění požadavku odst. (3), § 102, zákona č. 262/2006 Sb., Zákoníku práce v účinném znění.

Zaměstnavatel je na základě tohoto ustanovení, mimo jiné, povinen soustavně vyhledávat nebezpečné činitele a procesy pracovního prostředí a pracovních podmínek, zjišťovat jejich příčiny a zdroje. Na základě tohoto zjištění vyhledávat a hodnotit rizika a přijímat opatření k jejich odstranění. A právě při plnění této povinnosti, ve vztahu k úklidovým pracím, si můžete značně usnadnit práci využitím naší vzorové karty hodnocení rizik.

 

Co vše karta hodnocení rizik: Úklidové práce obsahuje?

Karta hodnocení rizik: Úklidové práce obsahuje:

  1. tabulku navrhující kategorizaci prací pro úklidové práce;
  2. rizika ohrožení zdraví, dle části 2, přílohy II, vyhlášky č. 79/2013 Sb., úz, důležitá pro stanovení period a obsahu pracovnělékařských prohlídek;
  3. periody pracovnělékařských prohlídek;
  4. tabulku navrhující osobní ochranné pracovní prostředky pro administrativní práce;
  5. tabulky uvádějící popis hodnoceného rizika a navržená opatření k předcházení rizika pro jednotlivé činnosti prováděné v rámci úklidových prací;
  6. záznam o autorizaci karty hodnocení rizik;
  7. záznam o seznámení zaměstnanců s kartou hodnocení rizik.

 

Proč využít naši kartu hodnocení rizik: Úklidové práce?

Nezapomeňte, že hodnocení rizik a návrh opatření patří mezi náročné, ale zásadní povinnosti každého zaměstnavatele.

Naše karta hodnocení rizik: Administrativní práce je profesionálně připraveným dokumentem. Těží z toho, že většina úklidových prací je vykonávána za velmi podobných, ne-li stejných podmínek. I rizika jsou tak velmi podobná. Díky kartě tak můžete mít odborně provedené vyhodnocení rizik úklidových prací. A pokud některá rizika přebývají nebo naopak chybí, nebude pro Vás problém je do karty doplnit nebo je z karty smazat.

Karta navíc obsahuje i závěrečnou tabulku, která slouží k prokazatelnému seznámení zaměstnanců s jejím obsahem a tedy i riziky a přijatými opatřeními. Nemusíte tedy dále pátrat po další dokumentaci, nutné k provedení školení. Vše zvládnete jednoduše, efektivně, díky kartě.

Díky kartě navíc získáte i přehled o kategorii práce a požadavcích na pracovnělékařské prohlídky.

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “Karta hodnocení rizik: Úklidové práce”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo by se Vám líbit…